VŠECHNY NÁMI PROVÁDĚNÉ SW ÚPRAVY JSOU MĚŘENY NA VÁLCOVÉ ZKUŠEBNĚ VÝKONU MAHA LPS3000 - JAK PŘED ÚPRAVOU, TAK PO ÚPRAVĚ.






PROČ ZVÝŠENÍ VÝKONU MOTORU?  




<

Ačkoli to zní paradoxně, hlavním důvodem, proč se chiptuning provádí, je bezpečnost. Větší pružnost a dynamika motoru znamená dostatečnou rezervu výkonu při předjíždění, zvláště ve stoupáních a při vyšších rychlostech. 

Dále se snižuje četnost řazení, čímž klesá průměrná spotřeba. Výrobce vozů běžně nastavuje řídící jednotky na optimální hodnotu, která vyhovuje emisním normám a kvalitě paliva ve většině zemí. 
S ohledem na naše předpisy a kvalitu paliv vzniká určitá rezerva pro navýšení výkonu.

Typ jednotek používaných pro koncernová vozidla umožňuje přepis datové paměti, aniž by bylo nutno ji mechanicky rozebírat. Ve většině případů není potřeba ani její demontáž. Původní hodnoty jsou zálohovány a je možno je přehrát kdykoliv do jednotky zpět. 

Spolu s tímto provádíme automaticky kontrolu nastavení motoru a jeho regulaci včetně celkové diagnostické kontroly

Jednotky staršího data výroby, které se musí pájet  a programovat na programátoru, upravujeme také.

Cena







Rozhodně nepatříme mezi levné firmy, nejsme však ani nejdražší. Proti konkurenci  však máme opravdu co nabídnout.  Od kvalitní úpravy, po přesné změření výkonu i pro vozidla s pohonem 4x4. Některé nabídky máme dokonce jako jedinní v Evropě. Týká se především koncernu Škoda.

P

Možnosti 







Upravujeme  i  starší jednotky  které je potřeba vypájet a naprogramovat pomocí programátoru.
Veškeré úpravy  podrobujeme zátěžovému měření na válcové zkušebně 4x4.                 Upravujeme i pro úplně nová vozidla Škoda  při zachování veškerých záruk.
Diagnostika specielně pro všechny upravované vozi, osciloskop, měření EGT, tlaku paliva, reálného tlaku turba  a testy podtlakových systémú. Bez regulace motory nefungují.
Možnost přijet i na místo, plně vybavená mobilní dílna zajistí kvalitu třeba i ve vašem servisu. Pochopitelně při absenci brždění, lze však kdykoliv dodatečně bez dalších příplatků.



Technologie





CMD, Dimsport, Cflasher, Galleto full, Superflash, Beeprog, Exatec, pájecí stanice Weller, válcová zkušebna MAHA LPS 3000 4x4


Chiptuning osobních vozů





Alfa Romeo     Audi     BMW     Citroen     Daewoo     Ferrari     Fiat     Ford     Kia     Mercedes Benz    

Opel     Peugeot    Renault     Saab     Seat     Škoda     Volkswagen     Volvo


Chiptuning nákladních vozů





DAF     Iveco     MAN     Mercedes     Renault     Scania     Volvo